BannerFans.com

my life

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers

Monday, December 21, 2009

Le Roselle Skincare

Special to our value customer!!!watch out!!
Produk penjagaan wajah terbaru di pasarang menggunakan ekstrak bunga Roselle!!!

Le Roselle Skincare
LRS 208099
RM 198.00
Sedikit info mengenai produk!!
Set penjagaan kulit wajah ini mengandungi empat jenis produk iaitu pelembap (mosturiser), penyegar (facial toner), serum malam (night serum) dan susu pembersih (cleansing milk). Formula sofistikated yang dihasilkan oleh saintis bioteknologi telah diiktiraf sebagai produk penjagaan kulit pertama di dunia menggunakan ekstrak tumbuhan Roselle menggunakan kaedah terkini dikenali teknologi kosmeseutikal iaitu gabungan antara kosmetik dan terapeutikal.
Produk penjagaan kulit yang dikeluarkan ini telah mendapat pengiktirafan dan publisiti setelah dipilih sebagai pemenang kategori bidang penyelidikan dan teknologi SIRIM Berhad bagi tahun 2008 dan 2009 di mana majlis penganugerahan Sijil Penghargaan diadakan di dalam majlis SIRIM-industri 2009 pada 20hb November 2009 di KLCC yang dihadiri oleh Menteri Sains, Teknologi dan Inovasi.
Keempat-empat produk ini telah diformulasikan oleh saintis SIRIM menggunakan ekstrak Roselle bersama bahan-bahan mentah dari sumber tumbuhan dan buah-buahan tanpa menggunakan bahan dari produk haiwan yang selamat dan berkesan untuk memperbaiki struktur kulit wajah dan mencantikkan kulit secara semulajadi seperti menghilangkan kedutan , menegangkan kulit muka menghaluskan kulit dan membantu menghilangkan kesan jerawat dan jeragat. Kesemua produk yang dihasilkan itu juga adalah bebas dari bahan pemutih yang merbahaya seperti hidrokuinon.
Kandungan Vitamin C yang tinggi dan banyak dalam tumbuhan Roselle secara langsung dapat mengaktifkan kembali pengeluaran kollagen dalam kulit dan menghasilkan kulit yang anjal dan awet muda. Kadar pengeluaran kollagen kulit akan berkurangan mengikut peningkatan usia di mana selepas umur 40-45 tahun. Ini secara langsung akan memberi kesan kepada kulit dengan meninggalkan kesan kedutan dan garis-garis penuaan. Produk penjagaan kulit ini juga amat sesuai untuk semua jenis kulit (sensitif, kering dan normal) dan boleh digunakan oleh pelbagai peringkat usia terutamanya pada mereka yang menghadapi masalah kulit wajah dan ingin kembali mendapat struktur kulit wajah yang cantik dan anggun.

No comments:

Related Posts with Thumbnails